štatút

www.medhoodie.sk

 

§ 1 Definície

  1. Internetový obchod – internetový obchod v doméne www.medhoodie.sk, ku ktorému patria práva Predávajúcemu;

  2. Predajca/Poskytovateľ služieb – Medhoodie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością so sídlom vo Varšave na ul. Nakielska 3, 01-106 Warszawa, zapísaná do Národného súdneho registra Okresným súdom pre hlavné mesto Varšava. Varšava Vo Varšave, 13. obchodná divízia Národného súdneho registra pod číslom KRS: 0000887658, NIP: 5272951947, REGON: 38836593300000;

  3. Používateľ –fyzická osoba s plnou spôsobilosťou na právne úkony, ktorá využíva Služby internetového obchodu;

  4. Rejestracja – proces vytvorenia účtu Používateľom prostredníctvom registračného formulára;

  5. Usługa – služba poskytovaná elektronicky spočívajúca v odosielaní a prijímaní údajov pomocou verejných IT systémov na individuálnu žiadosť užívateľa, bez súčasnej fyzickej prítomnosti zmluvných strán;

  6. Konto – časť Internetového obchodu pridelená Užívateľovi, prostredníctvom ktorej môže vykonávať konkrétne činnosti v rámci Internetového obchodu;

  7. Kupujący– fyzická osoba, právnická osoba alebo organizačná zložka bez právnej subjektivity, spôsobilá na právne úkony v plnom rozsahu, ktorá využíva Internetový obchod;

  8. Konsument – fyzická osoba, ktorá uzatvára zmluvu v rozsahu, ktorý priamo nesúvisí s jej obchodnou alebo profesijnou činnosťou;

  9. Klient Przedsiębiorca Posiadający Uprawnienia Konsumenta (KPPUK)- fyzická osoba, ktorá uzatvára zmluvu priamo súvisiacu s jej podnikateľskou činnosťou, keď z obsahu zmluvy vyplýva, že pre ňu nemá odborný charakter vyplývajúci najmä z predmetu jej podnikateľskej činnosti, sprístupnenej na základe ustanovenia o centrálnej evidencii a informáciách o hospodárskej činnosti;

  10. Przedsiębiorca- fyzická osoba, právnická osoba alebo organizačná zložka, ktorá nie je právnickou osobou, ktorej zákon priznáva spôsobilosť na právne úkony, podniká vo vlastnom mene a vykonáva právny úkon priamo súvisiaci s jej obchodnou alebo profesijnou činnosťou;

  11. Produkty– tovar ponúkaný v Internetovom obchode Predávajúcim;

  12. Karta Podarunkowa- elektronický kód, ktorý má pridelenú peňažnú hodnotu a ktorý môže jeho držiteľ použiť na nákupy v Internetovom obchode;

  13. Klub Lojalnościowy- odmeňovací program pre zákazníkov Internetového obchodu, v rámci ktorého Používatelia zbierajú body za nákupy, ktoré si potom môžu pri nákupe vymeniť za zľavové kódy.;

  14. Regulamin – tieto predpisy.

 

§ 2 Všeobecné ustanovenia

  1. Tieto Pravidlá používania Internetového obchodu www.medhoodie.pl definujú podmienky poskytovania služieb elektronickými prostriedkami Poskytovateľom služieb v súlade s ustanoveniami zákona z 18. júla 2002 o poskytovaní služieb elektronickými prostriedkami, vrátane pravidiel používania Internetového obchodu, rozsahu zodpovednosti Poskytovateľa služieb a pravidiel reklamačného poriadku a tiež upravuje otázky súvisiace s prevádzkovaním Internetového obchodu (uzatvorenie zmluvy, dodávky, platby, reklamácie, vrátenie tovaru).

  2. Internetový obchod predáva Produkty prostredníctvom internetu. 

  3. Ak Používateľ nesúhlasí s ustanoveniami Pravidiel, mal by okamžite prestať používať Internetový obchod.

  4. Pred uzavretím zmluvy je Užívateľ povinný si prečítať Pravidlá.

  5. Každý Užívateľ je povinný dodržiavať ustanovenia Pravidiel.

  6. Predpisy sú Používateľovi bezplatne sprístupnené prostredníctvom Internetového obchodu vo forme, ktorá umožňuje získavanie, reprodukovanie a zaznamenávanie obsahu Predpisov.

  7. Užívateľ môže kontaktovať predávajúceho na adrese:

    1. adresa sídla ul. Nakielska 3, 01-106 vo Varšave,

    2. emailová adresa: store@medhoodie.pl,

    3. kontaktné číslo: 797 048 702.

§ 3 Pravidlá používania internetového obchodu

 

  1. Používanie Internetového obchodu je možné za predpokladu, že IT systém používaný Používateľom spĺňa nasledujúce minimálne technické požiadavky: 

  1. počítač alebo mobilné zariadenie s prístupom na internet, 

  2. prístup k e-mailu, 

  3. Internet Explorer verzia 11 alebo novšia, FireFox verzia 28.0 alebo novšia, Chrome verzia 32 alebo novšia, Opera verzia 12.17 alebo novšia, Safari verzia 1.1. alebo novšie, s povolením súborov cookie a JavaScriptu vo webovom prehliadači. 

  1. Používaním Internetového obchodu sa rozumie akákoľvek činnosť Používateľa, ktorá vedie k tomu, že si prečíta obsah obsiahnutý v Internetovom obchode.

  2. Užívateľ je povinný najmä:

  1. neposkytovať ani neprenášať obsah zakázaný zákonom, napr. obsah, ktorý propaguje násilie, je hanlivý alebo porušuje osobné práva a iné práva tretích osôb, 

  2. používaním Internetového obchodu spôsobom, ktorý nenarúša jeho chod, najmä používaním špecifického softvéru alebo zariadení, nevykonávaním akcií ako: zasielanie alebo zverejňovanie nevyžiadaných obchodných informácií v Internetovom obchode (spam),

  3. používať Internetový obchod spôsobom, ktorý nie je nevýhodný pre ostatných zákazníkov a predávajúceho, 

  4. používať všetok obsah uverejnený v Internetovom obchode iba pre svoju osobnú potrebu, 

  5. používať Internetový obchod spôsobom, ktorý je v súlade s ustanoveniami zákona platného na území Poľskej republiky, s ustanoveniami Predpisov, ako aj so všeobecnými zásadami používania siete.

  1. Predávajúci si vyhradzuje právo dočasne pozastaviť prevádzku Internetového obchodu najmä z dôvodu potreby opravy systému.

  2. Informácie a fotografie umiestnené v Internetovom obchode môžu byť chránené autorským právom. Bez súhlasu Predávajúceho je zakázané ich kopírovať a distribuovať, používať na komerčné účely alebo zverejňovať na iných webových stránkach. Všetky uvedené produkty a názvy slúžia len na účely identifikácie a môžu byť registrovanými ochrannými známkami ich príslušných vlastníkov.

  3. Využívanie služieb poskytovaných elektronicky zahŕňa riziko infikovania IT systému nežiaducim softvérom, vrátane softvéru, ktorého jediným účelom je spôsobiť škodu.

§ 4 Služby

  1. Prostredníctvom Internetového obchodu má Užívateľ prístup k nasledujúcim službám:

    1. nakupovanie prostredníctvom internetového obchodu (uzatvorenie kúpnej zmluvy na diaľku),

    2. vytvorenie účtu, ktorý vám umožní ukladať históriu objednávok a upravovať údaje,

    3. prihlásenie sa na odber Newsletter služby,

  2. Predávajúci umožňuje prostredníctvom Internetového obchodu využívanie služieb poskytovaných Predávajúcim 24 hodín denne, 7 dní v týždni. 

  3. Služba nákupu je dostupná pre ľudí, ktorí majú Účet, ako aj bez potreby vytvorenia účtu. 

  4. Služba vedenia Účtu v Internetovom obchode je dostupná po registrácii. Registrácia prebieha vyplnením a prijatím registračného formulára dostupného v Internetovom obchode. Zmluva o poskytovaní služby vedenia Účtu v Internetovom obchode sa uzatvára na dobu neurčitú odo dňa, keď Užívateľ obdrží e-mailové potvrdenie o zriadení Účtu a je ukončená odoslaním žiadosti Zákazníkom o zmazanie Účtu. účet. 

  5. Zákazník má možnosť dostávať obchodné informácie od predávajúceho vo forme správ zasielaných na ním uvedenú e-mailovú adresu (služba Newsletter). Ak to chcete urobiť, zadajte svoje meno a e-mailovú adresu. Zákazník môže súhlas so zasielaním obchodných informácií v rámci Newslettera kedykoľvek odvolať. Zmluva o poskytovaní služby zasielania obchodných informácií sa uzatvára na dobu neurčitú odo dňa, keď Užívateľ obdrží e-mailom potvrdenie o prihlásení na odber Newsletteru a Užívateľ schváli odber kliknutím na potvrdzujúci odkaz a je ukončená okamihom Používateľ odošle žiadosť o odstránenie svojej e-mailovej adresy z odberu. Zákazník má možnosť odhlásiť sa zo služby kliknutím na tlačidlo, ktoré je súčasťou každej e-mailovej správy odoslanej v rámci tejto služby. Podrobné informácie o službe Newsletter nájdete vPredpisy služby Newsletter.

 

§ 5 Uzavretie kúpnej zmluvy

 

  1. Kúpnou zmluvou sa predávajúci zaväzuje previesť vlastnícke právo k Produktom, na ktoré sa vzťahuje objednávka, na Kupujúceho a dodať mu ich, a Kupujúci sa zaväzuje, že produkty uvedené v objednávke odoberie a zaplatí Predávajúcemu cenu.

  2. Kúpna zmluva sa uzatvára v poľskom jazyku s obsahom v súlade s predpismi.

  3. Ak chcete nakupovať, vyplňte prosím nákupný formulár. Poskytnutie osobných údajov vo formulári je nevyhnutné na uzavretie a plnenie kúpnej zmluvy. Pre zadanie objednávky je potrebné vybrať Produkt z hľadiska druhu, farby a množstva. Každý z vybraných produktov by ste mali pridať do košíka pomocou príslušného tlačidla. Po dokončení celej objednávky prejdite do košíka a pokračujte v procese objednávania. V ďalších krokoch si Kupujúci vyberie spôsoby doručenia Produktu a spôsoby platby. V poslednej fáze je Kupujúci informovaný o celkovej hodnote vybraných Produktov a nákladoch na doručenie, ako aj o zadaní objednávky s povinnosťou platby.

  4. Podmienkou zadania objednávky je súhlas s Pravidlami a Zásadami ochrany osobných údajov zaškrtnutím príslušného políčka vo formulári. Súhlas s odoberaním služby Newsletter je dobrovoľný. 

  5. Objednávky v internetovom obchode je možné zadávať 7 dní v týždni, 24 hodín denne. 

  6. Każde zamówienie złożone przez Kupującego potwierdzone jest e-mailem z informacją o jego przyjęciu. Zawarcie Umowy sprzedaży następuje z momentem otrzymania przez Kupującego informacji mailowej o przyjęciu zamówienia. 

  7. V prípade, že údaje uvedené vo formulári sú neúplné a objednávku nie je možné dokončiť, bude Predávajúci kontaktovať Kupujúceho za účelom doplnenia údajov.

  8. Odo dňa pripísania finančných prostriedkov na účet predávajúceho za účelom úhrady objednávky začne predávajúci vybavovať objednávku a má 1 až 3 pracovné dni na jej vybavenie. Realizácia objednávky zahŕňa: prijatie objednávky, dokončenie objednávky, zabalenie objednávky a jej vydanie na dodanie. Ak lehota na posledný deň pripadne na deň pracovného pokoja, lehota sa končí uplynutím nasledujúceho pracovného dňa. Po tomto termíne Predávajúci odosiela tovar v súlade s pravidlami uvedenými v §6 Nariadení. 

  9. Pre produkty označené dostupnosťou „objednať” dodacia lehota je uvedená na stránke produktu.

  10. Ak nastanú mimoriadne okolnosti, ktoré znemožňujú vybavenie objednávky v lehote uvedenej v bode. 8 Predávajúci bude kontaktovať Kupujúceho. Kupujúci má v takomto prípade právo:

  1. požadovať splnenie kúpnej zmluvy s prihliadnutím na omeškanie resp

  2. odstúpiť od zmluvy a vymáhať zaplatenú sumu. V takom prípade budú peniaze Kupujúcemu vrátené bezodkladne, najneskôr však do 7 dní odo dňa pripísania platby na účet Predávajúceho.

  1. Poskytovateľ služby si vyhradzuje právo:

  1. stiahnutie niektorých produktov z predaja,

  2. zmeny cien a množstva produktov v internetovom obchode (zmena cien nemá vplyv na nákupy uskutočnené pred zmenou ceny),

  3. uvádzanie nových produktov v internetovom obchode,

  4. vedenie propagačných kampaní pre jednotlivé produkty.

 

§5a Karty podarunkowe

 

  1. V rámci tohto Internetového obchodu má Kupujúci aj možnosť zakúpiť si Darčekovú poukážku.

  2. Ak chcete zakúpiť darčekovú kartu, vyberte hodnotu dobitia darčekovej karty, pričom najnižšia suma na výber je 50,00 PLN a najvyššia suma je 1 000,00 PLN, pričom uveďte e-mailovú adresu, na ktorú má byť darčeková karta zaslaná. a meno osoby, ktorá má kartu dostať.

  3. Platba za Darčekovú kartu prebieha podľa zásad popísaných v §7 týchto Pravidiel.

  4. Darčeková karta nie je elektronický platobný prostriedok ani elektronická platobná karta v zmysle platnej legislatívy.

  5. Po zaplatení Darčekovej karty a pripísaní peňažných prostriedkov na účet Predávajúceho bude Kupujúcemu doručená Darčeková karta v elektronickej podobe vo formáte PDF na e-mailovú adresu uvedenú vo formulári. Darčeková karta bude obsahovať jedinečný a jednorazový kód, ktorý použije držiteľ darčekovej karty pri nákupe v Internetovom obchode. Predávajúci neposiela Darčekovú kartu v papierovej podobe.

  6. Funkcionalitou darčekovej karty je, že karta je zasielaná elektronicky a obsahuje jedinečný prístupový kód, ktorý môže kupujúci zadať pri nákupe.

  7. Kompatibilita darčekovej karty spočíva v tom, že kartu je možné použiť iba v Internetovom obchode prevádzkovanom Predávajúcim. 

  8. Interoperabilita darčekovej karty znamená, že kartu možno použiť na rôznych zariadeniach, ktoré umožňujú otváranie súborov PDF. 

  9. Platnosť darčekovej poukážky je 12 mesiacov odo dňa prevzatia kupujúcim. Darčeková karta nevyžaduje dodatočnú aktiváciu. Po 12 mesiacoch by mal držiteľ karty kontaktovať Predajcu, aby ju znova aktivoval. Kupujúci, ktorý nevyužil peňažné prostriedky nahromadené na Darčekovej karte v lehote uvedenej v prvej vete, má právo požiadať o ich vrátenie do 2 rokov odo dňa nasledujúceho po uplynutí 12-mesačnej doby platnosti Darčekovej karty.

  10. Darčeková karta je na doručiteľa. Každá osoba, ktorá má kód uvedený na darčekovej karte, ho môže použiť na nákup v internetovom obchode.

  11. Držiteľ karty je povinný kód vhodne zabezpečiť, aby sa k nemu nedostali neoprávnené osoby. Od momentu prevzatia Darčekovej karty je držiteľ karty zodpovedný za bezpečnosť údajov na nej uvedených vrátane kódu.

  12. Predávajúci nezodpovedá za použitie Darčekovej karty treťou a neoprávnenou osobou ani za stratu Darčekovej karty z dôvodov zavinených jej držiteľom a po jej prevode.

  13. Darčekovú poukážku je možné použiť iba na produkty dostupné v Internetovom obchode.

  14. Darčekovú kartu nie je možné úplne ani čiastočne vymeniť za hotovosť a je bezúročná. Darčekovú kartu nie je možné použiť na úhradu nákupu ďalšej darčekovej karty.

  15. Darčekovú kartu nie je možné nabiť novými prostriedkami a možno ju nabiť iba raz pri nákupe.

  16. Držiteľ Darčekovej karty ju môže použiť len na zaplatenie ceny daného Tovaru a sumu predstavujúcu hodnotu zásielky tohto Tovaru je povinný uhradiť z vlastných prostriedkov.

  17. V prípade nákupov, ktorých celková hodnota presahuje sumu na Darčekovej karte, má držiteľ karty právo na čiastočnú platbu Darčekovou kartou a čiastočnú platbu inou formou uvedenou v §7 týchto Poriadkov.

  18. Ak uskutočníte nákupy, ktorých celková hodnota nepresiahne sumu na darčekovej karte, zostávajúca suma zostáva na zostatku držiteľa darčekovej karty a môže byť použitá na ďalšie nákupy počas doby platnosti karty.

  19. Predávajúci umožňuje platby v Internetovom obchode viacerými Darčekovými kartami.

  20. Kupujúci nemôže použiť Darčekovú kartu v rámci nákupu, pri ktorom na platbu používa kreditné alebo splátkové produkty, alebo keď si zvolil možnosť dobierky.

  21. Predávajúci má právo odmietnuť uplatnenie Darčekovej karty v prípade:

  1. predchádzajúce použitie Darčekovej karty a vyčerpanie zostatku,

  2. uplynutím doby jeho platnosti, s výhradou ods 5,

  3. dôvodné podozrenie, že Darčekovú kartu použila oprávnená osoba alebo subjekt, s tým, že v takejto situácii bude Predávajúci kontaktovať Kupujúceho za účelom overenia, či ide o nákup oprávnenou osobou.

  1. Pre overenie aktuálneho zostatku Darčekovej karty by jej držiteľ mal kontaktovať Predávajúceho e-mailom alebo telefonicky. Kupujúci si nemôže samostatne overiť zostatok na Darčekovej karte.

  2. V prípade odstúpenia od zmluvy Tovaru, ktorý bol uhradený peňažnými prostriedkami nazbieranými na Darčekovej karte alebo v prípade uznanej reklamácie toho Tovaru, za ktorý boli finančné prostriedky vrátené, Predávajúci vráti finančné prostriedky na Darčekovú kartu kupujúci.

  3. Vzhľadom na to, že darčeková karta je kupujúcemu poskytovaná vo forme digitálneho obsahu, má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je darčeková karta, za podmienok uvedených v §9 týchto pravidiel. , len ak mu nedal súhlas s doručením Darčekovej karty do 14 dní odo dňa nákupu.

  4. Ak kupujúci zakúpil Darčekovú kartu a súhlasil s jej prevzatím pred uplynutím 14-dňovej lehoty na odstúpenie od zmluvy, stráca právo na odstúpenie od zmluvy okamihom jej doručenia na e-mailovú adresu kupujúceho. -mailová adresa.

  5. Právo na odstúpenie od zmluvy, ktorej predmetom je Darčeková karta, za podmienok uvedených v § 9 Podmienok, má iba Kupujúci a toto právo nemôže uplatniť držiteľ karty, ktorý nie je zároveň Kupujúcim. .

  6. Akékoľvek propagačné akcie a zľavy ponúkané Predávajúcim v Internetovom obchode sa nevzťahujú na darčekové poukážky.

  7. Reklamáciu darčekových poukážok je možné uplatniť priamo u predávajúceho za podmienok uvedených v § 8.

 

§5b Program lojalnościowy

 

  1. Poskytovateľ služby v rámci Internetového obchodu poskytuje Používateľom možnosť zúčastniť sa vernostného klubu „Medhoodie Club“, ktorého účelom je umožniť Používateľom zbierať body v rámci svojich nákupov v Internetovom obchode, ktoré môžu byť vymieňali za zľavy v rámci svojich nákupov.

  2. Program Vernostný klub je realizovaný od 3. decembra 2023 až do odvolania. Používatelia patriaci do Vernostného klubu budú o plánovanom ukončení programu informovaní minimálne 30 dní vopred, prostredníctvom informácií zaslaných e-mailom na e-mailovú adresu, ktorú Používateľom uviedli.

  3. Účasť vo Vernostnom klube je bezplatná a úplne dobrovoľná. Každý Používateľ, ktorý si vytvorí Účet v Internetovom obchode, sa automaticky stáva členom Vernostného klubu a zbiera body za uskutočnené nákupy. Používateľ, ktorý si vytvoril Účet v Internetovom obchode a nechce byť členom Vernostného klubu, môže za týmto účelom kedykoľvek kontaktovať Poskytovateľa služby a odstúpiť z účasti vo Vernostnom klube bez udania dôvodu.

  4. Body sa udeľujú v závislosti od hodnoty uskutočneného nákupu v súlade s nasledujúcimi pravidlami:

  1. za každý celý 1 PLN (slovom: jeden) brutto vynaložený na nákup Tovaru, na ktorý sa vzťahuje program v Internetovom obchode, získa Užívateľ 1 (slovom: jeden) bod,

  2. pre výpočet bodu sa berie do úvahy iba cena Tovaru bez dodatočných nákladov, akými sú najmä náklady na doručenie,

  3. v prípade akčnej ceny na daný Tovar sa počet bodov počíta z ceny vrátane akcie.

  1. Body nazbierané Používateľom je možné vymeniť za zľavové kódy v súlade s nasledujúcimi pravidlami:

  1. každých 300 (slovom: tristo) nazbieraných bodov je možné vymeniť za zľavový kód v hodnote 10 PLN (slovom: desať) PLN,

  2. minimálny počet bodov, ktoré je možné vymeniť za zľavový kód, je 300 (slovom: tristo) bodov,

  3. body nie je možné vymeniť za zľavu Používateľovi, ktorý zaplatí objednávku Darčekovou kartou,

  4. Užívateľ, ktorý chce využiť zľavový kód na vyššie uvedené body, má nárok na zľavu maximálne 50% z ceny Tovaru,

  5. Ak Užívateľ využije zľavu výmenou za nazbierané body, bude mu z Účtu odpočítaný počet bodov potrebných na získanie zľavy do výšky hodnoty zľavy, maximálne však na získanie zľavy vo výške 50 % z ceny.

  1. V prípade odstúpenia od zmluvy, za podmienok uvedených v §9 Nariadení, predmetom ktorej bol Tovar, za ktorý Používateľ získal určitý počet bodov, sú tieto body odpočítané z Účtu Používateľa v momente účinné odstúpenie od zmluvy.

  2. V prípade zakúpenia Tovaru pomocou zľavového kódu získaného výmenou za vyššie uvedené body a neskoršieho odstúpenia od zmluvy, za podmienok uvedených v §9 Pravidiel, predmetom ktorej bol Tovar, Poskytovateľ služby vráti Používateľovi ním zaplatenú cenu vrátane zľavy a zľavový poukaz sa nevracia, a to v akejkoľvek forme.

Przykład: Ak si zakúpite produkt v hodnote 199 PLN pomocou poukážky na zľavu 30 PLN, zaplatíte 169 PLN. Pri vrátení tovaru vám bude vrátená suma 169 PLN. Po vrátení nedostanete nový náhradný zľavový poukaz.

  1. Účastník si môže skontrolovať počet bodov, ktoré má, po prihlásení sa do svojho Účtu v Internetovom obchode v záložke „Medhoodie Club“ kliknutím na tlačidlo „Vymeniť body za zľavový kupón“. Vernostné body sa zobrazia aj pri zadávaní objednávky kliknutím na tlačidlo „Vymeniť body za zľavový kupón“.

  2. Aby Používateľ získal body za vynaložené prostriedky pri nákupe, musí byť pri nákupe prihlásený do svojho Účtu. Používatelia, ktorí nie sú pri nákupe prihlásení do tohto účtu, nezískajú body za vynaložené prostriedky.

  3. Darčekové karty sú vylúčené z programu Vernostný klub, čo znamená, že za ich nákup sa neprideľujú body.

  4. Body nemajú dátum vypršania platnosti a je možné ich vymeniť za zľavové kódy odo dňa spustenia programu Vernostný klub až do jeho skončenia, s výhradou odseku 2.

  5. Ak Používateľ vymaže Účet, jeho pridelené body strácajú platnosť dňom vymazania.

  6. Body nazbierané Používateľmi nie je možné vymeniť za hotovosť, elektronicky prevedené finančné prostriedky, Darčekové poukážky alebo iné formy kompenzácie.

  7. Zhromaždené Používateľom nie je možné previesť na tretie strany.

  8. Ak existuje dôvodné podozrenie, že tá istá osoba má vo Vernostnom klube zaregistrovaných viacero Účtov, Poskytovateľ služby si vyhradzuje právo po predchádzajúcom upozornení Používateľa zlúčiť všetky Účty a na nich nazbierané body do jedného Účtu.

  9. V prípade Účtu, ktorý je nepoužívaný po dobu dlhšiu ako 3 roky odo dňa zriadenia Účtu, čo znamená neexistenciu akejkoľvek interakcie zo strany Používateľa, si Poskytovateľ služby vyhradzuje právo takýto Účet deaktivovať, informovanie Používateľa o úmysle ho deaktivovať minimálne 14 dní vopred, pričom počas tejto doby má Používateľ právo namietať proti vymazaniu Účtu. V prípade, že Používateľ neodpovie na prijatý e-mail, môže dôjsť k deaktivácii účtu, čo znamená aj deaktiváciu bodov na ňom nazbieraných.

  10. Poskytovateľ služby si tiež vyhradzuje právo pozastaviť alebo deaktivovať účet po tom, čo o takomto zámere vopred informuje užívateľa, bez toho, aby mal užívateľ právo uplatniť si v tomto smere akékoľvek nároky v nasledujúcich prípadoch:

  1. podvod alebo pokus o podvod Používateľa v Internetovom obchode,

  2. úkony Užívateľa, ktoré môžu narušiť fungovanie programu Vernostný klub,

  3. oprávnené podozrenie z porušenia ustanovení tohto poriadku zo strany Užívateľa, najmä v rozsahu, v akom to viedlo k neoprávnenému prideľovaniu bodov v rámci Vernostného klubu alebo k ich neodpočítaniu, ak k takémuto odpočtu mohlo dôjsť v súlade s ustanovenia tohto poriadku,

  4. sústavné porušovanie zásad týchto predpisov a všeobecne platných právnych ustanovení, ktoré ovplyvňujú fungovanie Internetového obchodu Používateľom.

  1. Používateľ je povinný vhodne zabezpečiť prístup k svojmu Účtu tak, aby sa k nemu nedostali neoprávnené osoby. V prípade podozrenia, že k Účtu Používateľa sa dostala neoprávnená osoba, je Používateľ povinný bezodkladne informovať Poskytovateľa služby, ktorý podnikne kroky na jeho zabezpečenie.

  2. Sťažnosti týkajúce sa Vernostného účtu je možné podávať priamo Poskytovateľovi služby za podmienok uvedených v § 8.



§ 6 Dostawy

  1. Predávajúci dodáva produkty na území Poľskej republiky a do zahraničia.

  2. Náklady na dopravu hradí Kupujúci, pokiaľ celková hodnota objednávky (bez nákladov na doručenie) nie je vyššia ako 500,00 PLN, potom náklady na doručenie hradí Predávajúci.

  3. Spôsoby doručenia ponúkané Predávajúcim sú uvedené v záložke „Doručenie“ umiestnenej v Internetovom obchode.

  4. Tovar objednaný kupujúcim bude doručený na adresu uvedenú kupujúcim pri zadávaní objednávky alebo na odberné miesto určené kupujúcim.

  5. Ak si Kupujúci nevyzdvihne Produkty, Predávajúci vyzve Kupujúceho, aby si Produkt vyzdvihol a uhradil náklady na spätnú prepravu a náklady na opätovné zaslanie. Po neúčinnom uplynutí lehoty stanovenej Predávajúcim, Predávajúci odstúpi od zmluvy a vráti Kupujúcemu sumu zodpovedajúcu cene objednaných Produktov zníženú o náklady na dopravu (bez ohľadu na to, či hodnota objednávky bola vyššia ako 500,00 PLN) a náklady na vrátenie neprevzatých Produktov Predávajúcemu.

  6. V prípade, že si Kupujúci tovar neprevezme, je povinný uhradiť dodatočné náklady, ktoré vzniknú Predávajúcemu, t.j. náklady na spätné zaslanie Predávajúcemu a náklady na opätovné zaslanie.

  7. K zásielke, ktorá je predmetom dodania, predávajúci priloží doklad o kúpe s dodanými produktmi alebo zašle kupujúcemu doklad o kúpe na e-mailovú adresu kupujúceho podľa preferencií kupujúceho.

  8. Kupujúci, ktorý chce dostať faktúru s DPH, by mal túto skutočnosť oznámiť pri zadávaní objednávky zaškrtnutím príslušného políčka v objednávkovom formulári.

 

§7 Platobné podmienky a spôsoby

  1. Ceny uvedené na webovej stránke sú uvedené v poľských zlotých a zahŕňajú DPH.

  2. Ceny uvedené na webovej stránke nezahŕňajú náklady na dopravu.

  3. Cena uvedená pri Produkte je záväzná v čase zadania objednávky Kupujúcim.

  4. Predávajúci poskytuje tieto spôsoby platby:

  1. platby cez systém PayU,

  2. BLIK,

  3. Platba cez PayPal,

  4. platba klasickým prevodom na bankový účet Predávajúceho s uvedením čísla objednávky do nadpisu.

  1. Kupujúci je povinný uhradiť platbu pri zadaní objednávky a v prípade platby klasickým prevodom alebo v prípade neúspešnej platby do 24 hodín od zadania objednávky. Po prekročení tejto lehoty predávajúci vyzve kupujúceho na zaplatenie objednávky v uvedenej lehote a po neplatnom uplynutí tejto lehoty predávajúci odstúpi od zmluvy a zruší zadanú objednávku.

§8 Sťažnosti

  1. Predávajúci zodpovedá za súlad Produktu so zmluvou vo vzťahu k Spotrebiteľom a KPPUK na základe zákona z 30. mája 2014 o právach spotrebiteľov.

  2. Zodpovednosť Predávajúceho zo záruky voči Kupujúcemu, ktorý nie je Spotrebiteľom a KPUK je vylúčená.

  3. Predávajúci zodpovedá za nesúlad Produktu so zmluvou existujúcou v čase jeho dodania a odhalený do dvoch rokov od tohto momentu. Má sa za to, že nesúlad Produktu so zmluvou, ktorý sa prejavil v priebehu dvoch rokov odo dňa dodania Produktu, existoval už v čase jeho dodania, pokiaľ sa nepreukáže opak alebo ak túto domnienku nemožno zosúladiť s špecifickosť Produktu alebo charakter nesúladu Produktu so zmluvou.

  4. Ak je Produkt v rozpore so zmluvou, Spotrebiteľ alebo KPPUK môže požiadať o jeho opravu alebo výmenu.

  5. Predávajúci môže vykonať výmenu, keď Spotrebiteľ alebo KPPUK požiada o opravu, alebo Predávajúci môže vykonať opravu, keď Spotrebiteľ alebo KPPUK požiada o výmenu, ak uvedenie Produktu do súladu so zmluvou spôsobom, ktorý si zvolil Spotrebiteľ alebo KPPUK, nie je možné alebo si vyžiadalo nadmerné náklady pre Predávajúceho. Ak oprava a výmena nie je možná alebo by si predávajúci vyžiadal nadmerné náklady, môže odmietnuť uviesť tovar do súladu so zmluvou.

  6. Predávajúci opraví alebo vymení tovar v primeranej lehote od momentu, kedy bol spotrebiteľom alebo KPPUK informovaný o nesúlade so zmluvou, a to bez nadmerných nepríjemností pre spotrebiteľa alebo KPPUK, s prihliadnutím na špecifickosť tovaru. a účel, na ktorý ich Spotrebiteľ alebo KPPUK zakúpili.

  7. Náklady na opravu alebo výmenu, vrátane najmä nákladov na poštovné, dopravu, prácu a materiál, znáša Predávajúci.

  8. Náklady na opravu alebo výmenu, vrátane najmä nákladov na poštovné, dopravu, prácu a materiál, znáša Predávajúci.

  9. Ak je Produkt v rozpore so zmluvou, Spotrebiteľ alebo KńPPUK môže podať vyhlásenie o znížení ceny alebo odstúpení od zmluvy, keď:

  1. Predávajúci odmietol uviesť Produkt do súladu so zmluvou opravou alebo výmenou,

  2. Predávajúci neuviedol Produkt do súladu so zmluvou opravou alebo výmenou,

  3. nesúlad Produktu so zmluvou pretrváva, aj keď sa Predávajúci pokúsil uviesť Produkt do súladu so zmluvou opravou alebo výmenou;

  4. nesúlad produktu so zmluvou je taký dôležitý, že odôvodňuje zníženie ceny alebo odstúpenie od zmluvy bez predchádzajúcej opravy alebo výmeny,

  5. z vyhlásenia alebo okolností Predávajúceho jednoznačne vyplýva, že neuvedie Produkt do súladu so zmluvou v primeranej lehote alebo bez zbytočných ťažkostí pre Spotrebiteľa alebo KPPUK.

  1. Znížená cena musí byť v takom pomere k cene vyplývajúcej zo zmluvy, aby hodnota Produktu v rozpore so zmluvou zostala hodnote Produktu v súlade so zmluvou.

  2. Predávajúci vráti Spotrebiteľovi alebo KPPUK dlžné sumy v dôsledku uplatnenia práva na zníženie ceny bezodkladne, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia vyhlásenia Spotrebiteľa alebo KPPUK o znížení ceny.

  3. Spotrebiteľ alebo KPPUK nemôže odstúpiť od zmluvy, ak nesúlad Produktu so zmluvou je nepodstatný.

  4. Ak sa nesúlad so zmluvou týka len niektorých Produktov dodaných na základe zmluvy, môže Spotrebiteľ alebo KPPUK odstúpiť od zmluvy len vo vzťahu k týmto Produktom, ako aj vo vzťahu k iným Produktom zakúpeným Spotrebiteľom alebo KPPUK spolu s Produkty, ktoré sú v rozpore so zmluvou, ak nemožno odôvodnene očakávať, že Spotrebiteľ alebo KPPUK budú súhlasiť so zachovaním iba Produktov, ktoré sú v súlade so zmluvou.

  5. V prípade odstúpenia od zmluvy Spotrebiteľ alebo KPPUK bezodkladne vráti Produkt Predávajúcemu na jeho náklady.

  6. Predávajúci vráti Spotrebiteľovi alebo KPPUK cenu bezodkladne, najneskôr do 14 dní odo dňa prevzatia Produktu alebo dokladu o jeho vrátení.

  7. Predávajúci vráti cenu rovnakým spôsobom platby, aký použil Spotrebiteľ alebo KPPUK, pokiaľ KPPUK výslovne nesúhlasil s iným spôsobom vrátenia, ktorý pre neho nebude znamenať žiadne náklady.

  8. Sťažnosti na produkty je možné podať na formulári sťažnosti, ktorý tvorí prílohu 2 týchto pravidiel, alebo na inom vzore.

  9. Tovar, na ktorý sa vzťahuje reklamácia, by mal byť riadne zabezpečený, zabalený s reklamačným formulárom a dokladom o kúpe (napríklad účtenka, faktúra, výtlačok potvrdenia objednávky, výpis z bankového účtu) a zaslaný na nasledujúcu adresu:

Medhoodie sp. Nakielska 3, 01-106 Varšava.

Predávajúci je povinný posúdiť reklamáciu do 14 dní od jej odoslania. Ak táto lehota uplynie neúčinne, má sa za to, že žiadosť Spotrebiteľa je oprávnená.

Pre urýchlenie reklamačného konania sa odporúča spolu s Tovarom, ktorý je v rozpore so zmluvou a dokladom o kúpe, poskytnúť Predávajúcemu aj reklamačný formulár (alebo iné vyjadrenie k reklamácii).

Náklady na doručenie reklamovaného Produktu a náklady na opravený alebo vymenený Produkt znáša Predávajúci.

§9 Právo na odstúpenie od zmluvy

  1. Spotrebiteľ a KPPUK, ktorí uzavreli zmluvu na diaľku, môžu od nej odstúpiť do 14 dní bez udania dôvodu a bez vynaloženia ďalších nákladov, okrem nákladov na dopravu vráteného Produktu Predávajúcemu.

  2. Termín uvedený v ods 1 sa počíta odo dňa prevzatia veci Spotrebiteľom alebo KPPUK, ním označenou treťou osobou alebo osobou, ktorej bola zásielka úspešne doručená na adresu Spotrebiteľa alebo KPPUK. Na dodržanie tejto lehoty stačí zaslať vyhlásenie pred jej uplynutím.

  3. Na odstúpenie od zmluvy môže Spotrebiteľ alebo KPPUK sformulovať vyhlásenie samostatne alebo použiť vzor vyhlásenia o odstúpení od zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 1 Pravidiel.

  4. Predávajúci používa prílohu s obsahom vzorového formulára na odstúpenie od zmluvy uvedeného v čl. 12 sekcia 1 bod 9 zákona z 30. mája 2014 o právach spotrebiteľov.

  5. Vyhlásenie o odstúpení od zmluvy spolu s vráteným tovarom zašlite na adresu: Medhoodie sp. Nakielska 3, 01-106 Varšava.

  6. Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty veci v dôsledku jej používania nad rámec toho, čo je potrebné na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti veci.

  7. Predávajúci do 14 dní odo dňa podania vyhlásenia o odstúpení od Zmluvy vráti Spotrebiteľovi platby, ktoré uhradil Spotrebiteľ alebo KPUUK.

  8. Ak si Spotrebiteľ zvolil iný spôsob doručenia Produktov, ako je najlacnejší spôsob ponúkaný Predávajúcim, Predávajúci nie je povinný uhradiť Spotrebiteľovi dodatočné náklady, ktoré tým vznikli. Predávajúci následne preplatí náklady na najlacnejšie dodanie Produktov Spotrebiteľovi alebo KPPUK.

  9. Spotrebiteľ alebo KPPUK, ktorý odstúpil od zmluvy, je povinný vrátiť Produkt najneskôr do 14 dní odo dňa, keď došlo k odstúpeniu od zmluvy. Na dodržanie termínu stačí vrátiť Produkt pred termínom.

  10. Predávajúci vráti platbu rovnakým spôsobom platby, aký použil Spotrebiteľ alebo KPPUK, pokiaľ tento nebude súhlasiť s iným spôsobom vrátenia, pričom tento spôsob nebude pre Spotrebiteľa ani KPPUK znamenať žiadne náklady.

  11. Predávajúci môže zadržať vrátenie platieb prijatých od Spotrebiteľa alebo KPPUK, kým nedostane položku späť alebo Spotrebiteľ nepredloží dôkaz o jej odoslaní späť, v závislosti od toho, ktorá udalosť nastane skôr, pokiaľ Predávajúci neponúkol, že si tovar u Spotrebiteľa vyzdvihne alebo Sám KPPUK.

  12. Vrátky zaslané na dobierku predávajúci neakceptuje.

§ 10 Ochrana osobných údajov

  1. Osobné údaje používateľov budú spracované v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a ktorou sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov).

  2. Podrobné informácie o (okrem iného) správcovi osobných údajov, účel a základ spracúvania osobných údajov, prenos osobných údajov tretím stranám, informácie o potrebe poskytnúť osobné údaje, dobe uchovávania osobných údajov a právach súvisiacich s spracúvanie osobných údajov nájdete v záložke Zásady ochrany osobných údajov.

§ 11 Odpowiedzialność Usługodawcy

 

  1. Poskytovateľ služby nezodpovedá za žiadnu škodu, ktorá vznikne Používateľovi v dôsledku:

  1. nesprávne alebo nekonzistentné používanie Internetového obchodu Používateľom;

  2. porucha zariadenia Používateľa;

  3. Akcie alebo opomenutia používateľov.

  1. V prípade podozrenia, že heslo môže byť prezradené tretím osobám, sa Používateľ zaväzuje bezodkladne zmeniť prihlasovacie údaje, vrátane najmä hesla, alebo za týmto účelom kontaktovať Poskytovateľa služby.

  2. Užívateľ nesie plnú zodpovednosť za porušenie zákona a spôsobenie škody spôsobenej svojím konaním v Internetovom obchode.

  3. Užívateľ môže podať Predávajúcemu sťažnosť v súvislosti s využívaním bezplatných Služieb poskytovaných elektronicky Poskytovateľom služieb. Sťažnosti v tejto súvislosti je možné podávať elektronicky a zaslať na e-mailovú adresu: store@medhoodie.pl

  4. V reklamácii by mal Užívateľ uviesť popis problému, ktorý je predmetom reklamácie. Poskytovateľ služby bezodkladne, najneskôr však do 14 dní, posúdi reklamáciu a poskytne Užívateľovi odpoveď.

 

§ 12 Záverečné ustanovenia

  1. Vo veciach neupravených v týchto predpisoch sa použijú príslušné ustanovenia všeobecne platného práva.

  2. Tieto pravidlá sú platné od 02.12.202301/12/202321/11/2023

  3. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu Predpisov z dôležitých dôvodov (ako je zmena všeobecne platných predpisov, zavádzanie nových funkcionalít, úprava IT systémov). O každej zmene Pravidiel bude Predávajúci informovať Užívateľov umiestnením informácie o zmene Pravidiel na hlavnej stránke. Používateľov s Používateľským účtom bude Poskytovateľ služby dodatočne informovať zaslaním informácií o zmenách Pravidiel na nimi uvedenú e-mailovú adresu v registračnom formulári.

  4. Zmena Pravidiel nadobúda účinnosť do 14 dní odo dňa zverejnenia v Internetovom obchode.

  5. Archivované verzie predpisov sú zverejnené v Internetovom obchode v záložke „Predpisy“.

  6. Pre objednávky zadané a nedokončené pred dátumom nadobudnutia účinnosti nových Poriadkov platia ustanovenia Poriadkov platných v čase zadania objednávky. Spotrebiteľ však môže považovať predtým platné Nariadenia za menej priaznivé ako súčasné a môže informovať Predávajúceho o tom, že aktuálne Nariadenia vyberie za záväzné.

  7. V prípade zmlúv uzatvorených pred zmenou Predpisov platia Predpisy v znení platnom ku dňu uzavretia Zmluvy.

  8. Spotrebiteľ má možnosť využiť tieto mimosúdne spôsoby nápravy a vybavenia reklamácií:

  1. možnosť požiadať o začatie konania o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov podľa zákona zo dňa 23.09.2016 o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov,

  2. podanie žiadosti o prerokovanie veci Stálym spotrebiteľským rozhodcovským súdom pôsobiacim pri príslušnom Pokrajinskom inšpektoráte obchodnej inšpekcie;

  3. požiadať Mestského ombudsmana pre spotrebiteľov o pomoc pri ochrane záujmov a práv spotrebiteľov. Bezplatnú pomoc spotrebiteľom pri ochrane ich práv a záujmov poskytujú aj spoločenské organizácie, ako napríklad Asociácia poľských spotrebiteľov.

  1. Rozhodným právom na riešenie akýchkoľvek sporov vyplývajúcich z týchto nariadení je poľské právo.

  2. Používatelia, ktorí sú Spotrebiteľmi, majú možnosť využiť mimosúdny spôsob vybavovania reklamácií a uplatňovania nárokov pred Stálym spotrebiteľským rozhodcovským súdom u príslušného krajského inšpektora obchodnej inšpekcie. Informácie o tom, ako získať prístup k vyššie uvedenému režim a postupy riešenia sporov nájdete na tejto adrese: www.uokik.gov.pl, v záložke „Riešenie spotrebiteľských sporov“. Používatelia, ktorí sú spotrebiteľmi, majú tiež možnosť využívať online platformu RSO EÚ, ktorá je k dispozícii na: ec.europa.eu/consumers/odr.

nakládání...