Predpisy

www.medhoodie.pl

§ 1 Definície

  1. Internetový obchod - internetový obchod na doméne www.medhoodie.pl, ktorého práva vlastní predávajúci;
  2. Predávajúci/poskytovateľ služieb - Medhoodie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością so sídlom vo Varšave, Nakielska 3, 01-106 Varšava, zapísaná do Národného súdneho registra Okresným súdom pre hlavné mesto Varšava vo Varšave, Xiii Obchodné oddelenie Národného súdneho registra pod číslom KRS: 0000887658, NIP: 5272951947, REGON: 38836593300000;
  3. Používateľ - fyzická osoba plne spôsobilá na právne úkony, ktorá využíva Služby Internetového obchodu;
  4. Registrácia - proces vytvorenia Konta Používateľom prostredníctvom registračného formulára;
  5. Služba - elektronicky poskytovaná služba spočívajúca v odosielaní a prijímaní údajov prostredníctvom verejných dátových komunikačných systémov na základe individuálnej žiadosti Používateľa bez súčasnej fyzickej prítomnosti zmluvných strán;
  6. Účet - časť Internetového obchodu pridelená Používateľovi, prostredníctvom ktorej môže vykonávať určité činnosti v rámci Internetového obchodu;
  7. Kupujúci -fyzická osoba, právnická osoba alebo organizačná zložka bez právnej subjektivity, ktorá má spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu a ktorá využíva Internetový obchod;
  8. Spotrebiteľ - fyzická osoba, ktorá uzatvára zmluvu v rozsahu, ktorý priamo nesúvisí s jej ekonomickou alebo profesionálnou činnosťou;
  9. Zákazník podnikateľ s právami spotrebiteľa (KPPUK)- fyzická osoba, ktorá uzatvára zmluvu v rozsahu, ktorý priamo súvisí s jej podnikateľskou činnosťou, ak z obsahu zmluvy vyplýva, že pre ňu nemá profesionálny charakter, vyplývajúci najmä z predmetu jej podnikateľskej činnosti, sprístupnenej na základe ustanovení Centrálneho registra a informácií o podnikateľskej činnosti;
  10. Podnikateľ - fyzická osoba, právnická osoba alebo organizačná zložka, ktorá nie je právnickou osobou, ktorej zákon priznáva právnu subjektivitu, vykonávajúca vo vlastnom mene podnikateľskú alebo zárobkovú činnosť a uskutočňujúca právny úkon, ktorý priamo súvisí s jej podnikateľskou alebo zárobkovou činnosťou;
  11. Produkty -tovar ponúkaný v Internetovom obchode Predávajúcim;
  12. Darčeková karta - elektronický kód, ktorý má pridelenú peňažnú hodnotu a ktorý môže jeho držiteľ použiť na nákup v Internetovom obchode;
  13. Vernostný klub - program odmien pre zákazníkov Internetového obchodu, v rámci ktorého Používatelia zbierajú body za uskutočnené nákupy, ktoré potom môžu pri nákupoch vymeniť za zľavové kódy;
  14. Obchodné podmienky - tieto pravidlá.

§ 2 Všeobecné ustanovenia

  1. Tieto Obchodné podmienky pre používanie Internetového obchodu www.medhoodie.pl vymedzujú podmienky poskytovania elektronických služieb Poskytovateľom služby v súlade s ustanoveniami zákona zo dňa 18. júla 2002 o poskytovaní elektronických služieb, vrátane pravidiel používania Internetového obchodu, rozsahu zodpovednosti Poskytovateľa služby a zásad reklamačného konania, ako aj upravujú otázky súvisiace s prevádzkou Internetového obchodu (uzatvorenie zmluvy, dodávky, platby, reklamácie, vrátenie tovaru).
  2. Internetový obchod predáva Výrobky prostredníctvom internetu.
  3. Ak Používateľ nesúhlasí s ustanoveniami Pravidiel a Prevádzkového poriadku, mal by okamžite prestať používať Internetový obchod.
  4. Užívateľ je povinný sa s Pravidlami oboznámiť pred uzavretím zmluvy.
  5. Každý Používateľ je povinný dodržiavať ustanovenia Pravidiel a Prevádzkového poriadku.
  6. Pravidlá sú Používateľovi bezplatne sprístupnené prostredníctvom Internetového obchodu vo forme, ktorá umožňuje získať, reprodukovať a zaznamenať obsah Pravidiel.
  7. Používateľ môže kontaktovať Predávajúceho na adrese:
    1. Nakielska 3, 01-106 vo Varšave,
    2. e-mailová adresa: store@medhoodie.pl,
    3. kontaktné telefónne číslo: 797 048 702.

§ 3 Pravidlá používania internetového obchodu

  1. Používanie Internetového obchodu je možné za podmienky, že IKT systém používaný Používateľom spĺňa nasledovné minimálne technické požiadavky:
  1. počítač alebo mobilné zariadenie s prístupom na internet,
  2. prístup k elektronickej pošte,
  3. internetový prehliadač Internet Explorer verzia 11 alebo novšia, FireFox verzia 28.0 alebo novšia, Chrome verzia 32 alebo novšia, Opera verzia 12.17 alebo novšia, Safari verzia 1.1 alebo novšia, aktivácia Cookies a JavaScript vo webovom prehliadači.
  1. Používaním Internetového obchodu sa rozumie akákoľvek činnosť Používateľa, ktorá ho vedie k oboznámeniu sa s obsahom Internetového obchodu.
  2. Používateľ je povinný najmä:
  1. neposkytovať alebo neprenášať obsah zakázaný zákonom, napr. obsah propagujúci násilie, hanobiaci alebo porušujúci osobnostné práva a iné práva tretích osôb,
  2. používať Internetový obchod spôsobom, ktorý nenarušuje jeho prevádzku, najmä prostredníctvom používania špecifického softvéru alebo zariadení, nevykonávať činnosti, ako sú: zasielanie alebo umiestňovanie nevyžiadaných obchodných informácií (spamu) v Internetovom obchode,
  3. používať Internetový obchod spôsobom, ktorý nezaťažuje ostatných Zákazníkov a Predávajúceho,
  4. používať akýkoľvek obsah umiestnený v Internetovom obchode len na osobnú potrebu,
  5. používať Internetový obchod spôsobom, ktorý je v súlade s ustanoveniami právnych predpisov platných v Poľskej republike, ustanoveniami Obchodných podmienok a všeobecnými zásadami používania internetu.
  1. Predávajúci si vyhradzuje právo dočasne pozastaviť prevádzku Internetového obchodu najmä z dôvodu potreby opravy systému.
  2. Informácie a fotografie umiestnené v Internetovom obchode môžu byť chránené autorským právom. Je zakázané ich kopírovať a šíriť, používať na komerčné účely alebo umiestňovať na iné webové stránky bez súhlasu Predávajúceho. Všetky uvedené produkty a názvy sa používajú len na identifikačné účely a môžu byť registrovanými ochrannými známkami príslušných vlastníkov.
  3. Používanie elektronicky poskytovaných služieb zahŕňa riziko infikovania počítačového systému nežiaducim softvérom vrátane softvéru, ktorého jediným cieľom je spôsobiť škodu.

§ 4 Služby

  1. Prostredníctvom internetového obchodu má používateľ prístup k nasledujúcim službám:
    1. nakupovanie prostredníctvom Internetového obchodu (uzatvorenie zmluvy o predaji na diaľku),
    2. zriadenie účtu, ktorý umožňuje ukladať históriu objednávok a upravovať údaje,
    3. prihlásenie sa na odber noviniek,
  2. Predávajúci umožňuje prostredníctvom Internetového obchodu využívať služby, ktoré poskytuje Predávajúci 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
  3. Služba uskutočňovania nákupov je dostupná pre osoby s účtom aj bez účtu.
  4. Služba vedenia Účtu v Internetovom obchode je dostupná po registrácii. Registrácia sa uskutočňuje vyplnením a prijatím registračného formulára sprístupneného v internetovom obchode. Zmluva o poskytovaní služieb spočívajúcich vo vedení Účtu v Internetovom obchode sa uzatvára na dobu neurčitú odo dňa doručenia e-mailového potvrdenia o zriadení Účtu Používateľovi a zaniká podaním žiadosti o zrušenie Účtu zo strany Zákazníka.
  5. Zákazník má možnosť dostávať obchodné informácie od Predávajúceho vo forme správ zasielaných na Zákazníkom zadanú e-mailovú adresu (služba Newsletter). Na tento účel je potrebné uviesť svoje meno a e-mailovú adresu. Zákazník môže kedykoľvek odvolať súhlas so zasielaním obchodných informácií v rámci služby Newsletter. Zmluva o službe Newsletter sa uzatvára na dobu neurčitú odo dňa doručenia e-mailového potvrdenia o prihlásení sa na odber Newslettera Používateľovi a schválenia prihlásenia sa na odber kliknutím na potvrdzujúci odkaz Používateľom a zaniká na základe žiadosti Používateľa o vyradenie jeho e-mailovej adresy z odberu. Zákazník má možnosť zrušiť odber služby kliknutím na tlačidlo, ktoré je súčasťou každého e-mailu zasielaného v rámci tejto služby. Podrobné informácie o službe Newsletter nájdete v Podmienkach služby Newsletter.

§ 5 Uzatvorenie kúpnej zmluvy

  1. Kúpnou zmluvou sa predávajúci zaväzuje previesť na kupujúceho vlastnícke právo k výrobkom, ktoré sú predmetom objednávky, a dodať ich kupujúcemu a kupujúci sa zaväzuje výrobky, ktoré sú predmetom objednávky, prevziať a zaplatiť za ne predávajúcemu cenu.
  2. Kúpna zmluva sa uzatvára v poľskom jazyku, pričom jej obsah je v súlade s Obchodnými podmienkami.
  3. Na uskutočnenie nákupu je potrebné vyplniť nákupný formulár. Poskytnutie osobných údajov vo formulári je nevyhnutné na uzavretie a plnenie kúpnej zmluvy. Na uskutočnenie objednávky je potrebné vybrať výrobok z hľadiska typu, farby aj množstva. Každý z vybraných Výrobkov je potrebné pridať do nákupného košíka pomocou príslušného tlačidla. Po dokončení celej objednávky by mal Kupujúci prejsť do košíka a pokračovať v procese objednávania. V ďalších krokoch Kupujúci vyberie spôsoby doručenia Výrobku a spôsoby platby. V záverečnej fáze je Kupujúci informovaný o celkovej hodnote vybraných Výrobkov a nákladoch na doručenie a o tom, že objednávka bola podaná s povinnosťou platby.
  4. Odoslanie objednávky je podmienené súhlasom s obchodnými podmienkami a zásadami ochrany osobných údajov zaškrtnutím príslušného políčka vo formulári. Súhlas s odberom služby Newsletter je dobrovoľný.
  5. Objednávky je možné zadávať v internetovom obchode 7 dní v týždni, 24 hodín denne.
  6. Každá objednávka zadaná kupujúcim je potvrdená e-mailom informujúcim o jej prijatí. K uzatvoreniu kúpnej zmluvy dochádza okamihom, keď Kupujúci dostane e-mailovú informáciu o prijatí objednávky.
  7. V prípade, že údaje uvedené vo formulári nie sú úplné a objednávku nie je možné dokončiť, Predávajúci bude kontaktovať Kupujúceho za účelom doplnenia údajov.
  8. Odo dňa pripísania platby za objednávku na účet predávajúceho začína predávajúci objednávku vybavovať a na jej vybavenie má 1 až 3 pracovné dni. Spracovanie objednávky pozostáva z: prijatia objednávky, skompletizovania objednávky, zabalenia objednávky a jej vystavenia na doručenie. Ak posledný deň lehoty pripadne na deň pracovného pokoja, lehota končí nasledujúci pracovný deň. Po uplynutí tejto lehoty predávajúci expeduje tovar v súlade s pravidlami uvedenými v § 6 Obchodných podmienok.
  9. V prípade produktov označených dostupnosťou"na objednávku" je dodacia lehota uvedená na stránke produktu.
  10. Ak sa vyskytnú mimoriadne okolnosti, ktoré znemožňujú vybavenie objednávky v lehote uvedenej v bode 2.2. 8, bude predávajúci kontaktovať kupujúceho. V takom prípade má Kupujúci právo na:
    1. požadovať splnenie kúpnej zmluvy s prihliadnutím na omeškanie, alebo
    2. odstúpiť od zmluvy a vrátiť zaplatené peniaze. V tomto prípade budú peniaze vrátené Kupujúcemu bezodkladne, najneskôr však do 7 dní odo dňa pripísania platby na účet Predávajúceho.
  1. Poskytovateľ služieb si vyhradzuje právo:
  1. stiahnuť niektoré Výrobky z predaja,
  2. zmeniť ceny a množstvá Výrobkov v Internetovom obchode (zmena ceny nemá vplyv na nákupy uskutočnené pred zmenou ceny),
  3. zaviesť nové Výrobky v Internetovom obchode,
  4. vykonávať propagačné akcie pre jednotlivé Výrobky.

§5a Darčekové karty

  1. V rámci tohto Internetového obchodu má Kupujúci možnosť zakúpiť si aj Darčekovú kartu.
  2. Na zakúpenie Darčekovej karty je potrebné zvoliť hodnotu nabitia Darčekovej karty, pričom najnižšia suma, ktorú je možné zvoliť, je 50,00 PLN a najvyššia suma je 1 000,00 PLN, uviesť e-mailovú adresu, na ktorú má byť Darčeková karta zaslaná, a meno osoby, ktorá má kartu dostať.
  3. Platba za Darčekovú kartu sa uskutočňuje podľa pravidiel uvedených v § 7 týchto Pravidiel.
  4. Darčeková karta nie je elektronickým platobným prostriedkom ani elektronickou platobnou kartou v zmysle platných právnych predpisov.
  5. Po úhrade Darčekovej karty a pripísaní finančných prostriedkov na účet Predávajúceho bude Darčeková karta Kupujúcemu doručená v elektronickej podobe vo formáte PDF na e-mailovú adresu uvedenú vo formulári. Na Darčekovej karte bude uvedený jedinečný a jednorazový kód, ktorý bude držiteľ Darčekovej karty používať pri nákupoch v Internetovom obchode. Obchodník nezasiela Darčekovú kartu v papierovej forme.
  6. Funkčnosť Darčekovej karty spočíva v tom, že karta je zaslaná elektronicky a obsahuje jedinečný prístupový kód, ktorý môže kupujúci zadať pri nákupe.
  7. Interoperabilita Darčekovej karty spočíva v tom, že kartu možno použiť len v Internetovom obchode, ktorý prevádzkuje Obchodník.
  8. Interoperabilita darčekovej karty spočíva v tom, že kartu možno použiť na rôznych zariadeniach, ktoré dokážu otvoriť súbory PDF.
  9. Platnosť Darčekovej karty je 12 mesiacov odo dňa jej prevzatia Kupujúcim. Darčeková karta nevyžaduje dodatočnú aktiváciu. Po uplynutí 12 mesiacov by mal držiteľ karty kontaktovať Obchodníka za účelom opätovnej aktivácie. Kupujúci, ktorý nevyužil finančné prostriedky nahromadené na Darčekovej karte v lehote uvedenej v prvej vete, má právo požiadať o ich vrátenie, a to v lehote 2 rokov odo dňa nasledujúceho po uplynutí 12-mesačnej platnosti Darčekovej karty.
  10. Darčeková karta je na doručiteľa. Každá osoba, ktorá je držiteľom kódu uvedeného na Darčekovej karte, ju môže použiť na nákupy v Internetovom obchode.
  11. Držiteľ karty je povinný kód primerane zabezpečiť, aby sa k nemu nedostali neoprávnené osoby. Držiteľ karty zodpovedá za bezpečnosť údajov uvedených na Darčekovej karte vrátane kódu od okamihu prevzatia Darčekovej karty.
  12. Predajca nezodpovedá za použitie Darčekovej karty treťou a neoprávnenou osobou alebo za stratu Darčekovej karty z dôvodov na strane držiteľa a po jej odovzdaní.
  13. Darčekovú kartu možno použiť len na produkty dostupné v internetovom obchode.
  14. Darčeková karta nie je vymeniteľná za hotovosť vcelku ani čiastočne a je bezúročná. Darčekovú kartu nie je možné použiť na zaplatenie nákupu inej Darčekovej karty.
  15. Darčekovú kartu nie je možné dobiť novou hotovosťou a je možné ju dobiť len raz v čase nákupu.
  16. Držiteľ Darčekovej karty môže Darčekovú kartu použiť len na úhradu ceny príslušného Tovaru a je povinný uhradiť hodnotu zásielky Tovaru z vlastných finančných prostriedkov.
  17. V prípade nákupu, ktorého celková hodnota presahuje sumu na Darčekovej karte, je Držiteľ karty oprávnený vykonať čiastočnú úhradu Darčekovou kartou a čiastočnú úhradu inou formou, ako je uvedené v § 7 týchto Obchodných podmienok.
  18. V prípade nákupov, ktorých celková hodnota nevyčerpá sumu na Darčekovej karte, zostáva zvyšná suma na účte držiteľa Darčekovej karty a môže byť použitá na ďalšie nákupy počas doby platnosti karty.
  19. Obchodník umožňuje v Internetovom obchode realizovať platby viacerými Darčekovými kartami.
  20. Kupujúci nemôže použiť Darčekovú kartu v rámci nákupu, pri ktorom sa na platbu použijú produkty na úver alebo splátky, alebo ak si zvolil možnosť platby na dobierku.
  21. Predávajúci má právo odmietnuť uplatnenie Darčekovej karty v prípade:
    1. predchádzajúceho použitia Darčekovej karty a vyčerpania zostatku,
    2. uplynutia jej platnosti, s výhradou bodu 5,
    3. existuje dôvodné podozrenie, že Darčeková karta bola použitá oprávnenou osobou alebo subjektom s tým, že v takejto situácii predávajúci kontaktuje kupujúceho za účelom overenia, či nákup uskutočnila oprávnená osoba.
  1. Za účelom overenia aktuálneho zostatku na Darčekovej karte by mal držiteľ Darčekovej karty kontaktovať Predávajúceho e-mailom alebo telefonicky. Nie je možné, aby si Kupujúci sám overil zostatok na Darčekovej karte.
  2. V prípade odstúpenia od zmluvy na Tovar, ktorý bol uhradený z prostriedkov naakumulovaných na Darčekovej karte, alebo v prípade uznanej reklamácie takéhoto Tovaru, za ktorý bola vrátená suma, Predávajúci vráti tieto prostriedky na Darčekovú kartu Kupujúcemu.
  3. Keďže Darčeková karta je Kupujúcemu poskytovaná vo forme digitálneho obsahu, Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je Darčeková karta, za podmienok uvedených v § 9 týchto VOP, len ak nesúhlasil s doručením Darčekovej karty Kupujúcemu pred uplynutím 14 dní odo dňa jej zakúpenia.
  4. V prípade, že Kupujúci zakúpil Darčekovú kartu a súhlasil s tým, aby mu bola Darčeková karta doručená pred uplynutím 14 dní na odstúpenie od zmluvy, stráca právo na odstúpenie od zmluvy okamihom jej doručenia na e-mailovú adresu Kupujúceho.
  5. Právo odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je Darčeková karta, za podmienok uvedených v § 9 Obchodných podmienok, má výlučne Kupujúci a toto právo nemôže uplatniť držiteľ karty, ktorý nie je zároveň Kupujúcim.
  6. Na Darčekové karty sa nevzťahujú žiadne propagačné akcie a cenové zľavy ponúkané Predávajúcim v Internetovom obchode.
  7. Reklamácie týkajúce sa Darčekových kariet je možné uplatniť priamo u Predávajúceho za podmienok uvedených v § 8.

§5b Vernostný program

  1. V rámci Internetového obchodu Poskytovateľ služieb poskytuje Užívateľom možnosť zapojiť sa do Vernostného klubu "Medhoodie Club", ktorého účelom je umožniť Užívateľom zbierať v rámci nákupov v Internetovom obchode body, ktoré môžu v rámci svojich nákupov vymeniť za zľavy.
  2. Program Vernostného klubu trvá od 3.12.2023 až do odvolania. Používatelia patriaci do Vernostného klubu budú o plánovanom ukončení programu informovaní najmenej 30 dní vopred prostredníctvom informácie zaslanej e-mailom na e-mailovú adresu, ktorú Používatelia uviedli.
  3. Účasť vo Vernostnom klube je bezplatná a úplne dobrovoľná. Každý Používateľ, ktorý si vytvorí Účet v Internetovom obchode, sa automaticky stáva členom Vernostného klubu a v rámci svojich nákupov zbiera body. Používateľ, ktorý si vytvoril Účet v Internetovom obchode a nechce sa stať členom Vernostného klubu, môže za týmto účelom kedykoľvek kontaktovať Poskytovateľa služieb a odstúpiť od účasti vo Vernostnom klube bez udania dôvodu.
  4. Body sa prideľujú v závislosti od hodnoty uskutočneného nákupu podľa nasledujúcich pravidiel:
      1. za každý celý 1 (slovom: jeden) zlotý brutto vynaložený na nákup Tovaru, na ktorý sa vzťahuje program, v internetovom obchode získa Používateľ 1 (slovom: jeden) bod,
      2. pri výpočte bodu sa berie do úvahy len cena Tovaru bez dodatočných nákladov, ako sú najmä náklady na doručenie,
      3. v prípade akciovej ceny daného Tovaru sa počet bodov vypočíta z ceny zohľadňujúcej akciu.
  1. Body, ktoré používateľ nazbiera, môže vymeniť za zľavové kódy podľa nasledujúcich pravidiel:
      1. každých 300 (slovom: tristo) nazbieraných bodov môže používateľ vymeniť za zľavový kód v hodnote 10 (slovom: desať) PLN,
      2. minimálny počet bodov, ktoré možno vymeniť za zľavový kód, je 300 (slovom: tristo) bodov,
      3. Body nemôže vymeniť za zľavový kód Používateľ, ktorý bude platiť za objednávku Darčekovou kartou,
      4. Používateľ, ktorý chce použiť zľavový kód za vymenené body, má nárok na zľavu maximálne 50 % z hodnoty ceny Tovaru,
      5. v prípade, že Používateľ využije zľavu výmenou za nazbierané body, z jeho Účtu sa odpočíta množstvo bodov potrebných na získanie zľavy až do výšky hodnoty zľavy, najviac však na získanie zľavy vo výške 50 % hodnoty ceny tovaru.
  1. V prípade odstúpenia od zmluvy podľa zásad uvedených v § 9 Obchodných podmienok, ktorej predmetom bol Tovar, za ktorého nákup získal Používateľ určitý počet bodov, sa tieto body odpočítajú z Účtu Používateľa v okamihu účinného odstúpenia od zmluvy.
  2. V prípade nákupu Tovaru s využitím zľavového kódu získaného za uvedené body a následného odstúpenia od zmluvy podľa zásad uvedených v §9 Pravidiel, ktorej predmetom bol Tovar, vráti Poskytovateľ služby Užívateľovi cenu, ktorú Užívateľ zaplatil vrátane zľavy a zľavový kupón sa nevracia, a to v žiadnej forme.
  1. Príklad: Ak si zakúpite výrobok v hodnote 199 PLN s použitím zľavového poukazu v hodnote 30 PLN, zaplatíte 169 PLN. Pri vrátení výrobku vám bude vrátená suma 169 PLN. Po vrátení nedostanete nový, náhradný zľavový poukaz.
  1. Účastník si môže skontrolovať počet bodov, ktoré má, po prihlásení sa do svojho účtu v internetovom obchode, v záložke "Medhoodie Club", kliknutím na tlačidlo "Vymeniť body za zľavový poukaz". Vernostné body sa zobrazia aj pri zadávaní objednávky kliknutím na tlačidlo "Vymeniť body za zľavový poukaz".
  2. Aby mohol používateľ získať body za peniaze, ktoré minie počas nákupu, musí byť v čase nákupu prihlásený do svojho účtu. Používatelia, ktorí v čase nákupu nie sú prihlásení do tohto Konta, body za utratené peniaze nedostanú.
  3. Darčekové karty sú z programu Vernostného klubu vylúčené, čo znamená, že za ich nákup sa body nepripisujú.
  4. Body nemajú dátum platnosti a môžu byť vymenené za zľavové kódy od dátumu začiatku programu Vernostný klub až do dátumu jeho ukončenia, s výhradou odseku 2.
  5. Ak používateľ vymaže účet, platnosť bodov k nemu priradených končí v deň vymazania.
  6. Body nazbierané Používateľmi nie je možné vymeniť za hotovosť, elektronicky prevedené finančné prostriedky, darčekové karty alebo iné formy kompenzácie.
  7. Body nazbierané Používateľom nie je možné previesť na tretie strany.
  8. V prípade dôvodného podozrenia, že tá istá osoba má vo Vernostnom klube zaregistrovaných viacero Účtov, si Poskytovateľ služieb vyhradzuje právo po predchádzajúcom upozornení Používateľa zlúčiť všetky Účty, ako aj body na nich nazbierané, do jedného Účtu.
  9. V prípade Účtu, ktorý sa nepoužíva dlhšie ako 3 roky odo dňa jeho vytvorenia, pričom sa tým rozumie absencia akejkoľvek interakcie zo strany Používateľa, si Poskytovateľ služieb vyhradzuje právo takýto Účet deaktivovať, pričom o svojom zámere deaktivovať Účet informuje Používateľa s minimálne 14-dňovým predstihom, počas ktorého má Používateľ právo vzniesť námietku proti vymazaniu Účtu. Ak používateľ na prijatý e-mail nereaguje, účet môže byť deaktivovaný, čo sa zároveň rovná deaktivácii bodov na ňom nazbieraných.
  10. Poskytovateľ služieb si tiež vyhradzuje právo pozastaviť alebo deaktivovať účet po tom, čo o takomto úmysle používateľa v dostatočnom predstihu informuje, pričom používateľ nemá právo uplatniť akékoľvek nároky na tento účet v prípadoch
    1. podvodu alebo pokusu o podvod zo strany Používateľa v Internetovom obchode,
    2. konania Používateľa, ktoré môže narušiť program Vernostného klubu,
    3. dôvodného podozrenia z porušenia ustanovení týchto Podmienok zo strany Používateľa, najmä pokiaľ to viedlo k neoprávnenému prideleniu bodov Vernostného klubu alebo k ich neodpočítaniu, ak takéto odpočítanie mohlo byť vykonané v súlade s ustanoveniami týchto Podmienok,
    4. sústavné porušovanie pravidiel týchto Obchodných podmienok, ako aj všeobecne záväzných právnych predpisov, ktoré majú vplyv na prevádzku Internetového obchodu, zo strany Používateľa.
  1. Používateľ je povinný primerane zabezpečiť prístup k svojmu Účtu tak, aby sa k nemu nedostali neoprávnené osoby. V prípade podozrenia, že neoprávnená osoba získala prístup k účtu Používateľa, je Používateľ povinný bezodkladne informovať Poskytovateľa služieb, ktorý podnikne kroky na jeho zabezpečenie.
  2. Sťažnosti týkajúce sa Vernostného účtu je možné podávať priamo Poskytovateľovi služieb za podmienok uvedených v § 8.

§ 6 Doručovanie

  1. Predávajúci dodáva Produkty v Poľskej republike a v zahraničí.
  2. Náklady na dopravu hradí Kupujúci, pokiaľ celková hodnota objednávky (bez nákladov na doručenie) nie je vyššia ako 500,00 PLN, v takom prípade náklady na doručenie hradí Predávajúci.
  3. Spôsoby doručenia ponúkané Predávajúcim sú uvedené v záložke "Doručenie", ktorá sa nachádza v Internetovom obchode.
  4. Výrobok objednaný Kupujúcim bude doručený na adresu uvedenú Kupujúcim pri zadávaní objednávky alebo na odberné miesto určené Kupujúcim.
  5. Ak si Kupujúci Výrobky nevyzdvihne, Predávajúci vyzve Kupujúceho, aby si Výrobky vyzdvihol a uhradil náklady na spätné poštovné a opätovné doručenie. Ak lehota stanovená Predávajúcim uplynie neúčinne, Predávajúci odstúpi od zmluvy a vráti Kupujúcemu sumu rovnajúcu sa cene objednaných Výrobkov zníženú o náklady na dopravu (bez ohľadu na to, či hodnota objednávky bola vyššia ako 500,00 PLN) a náklady na spätné zaslanie nevyzdvihnutých Výrobkov Predávajúcemu.
  6. Ak si Kupujúci Výrobky nevyzdvihne, je povinný uhradiť ďalšie náklady, ktoré vzniknú Predávajúcemu, t. j. náklady na spätnú prepravu Výrobkov Predávajúcemu a náklady na opätovné doručenie.
  7. Predávajúci priloží k doručovanej zásielke doklad o kúpe, ktorý sa vzťahuje na doručené Výrobky, alebo zašle doklad o kúpe na e-mailovú adresu Kupujúceho podľa preferencií Kupujúceho.
  8. Kupujúci, ktorý si želá dostať faktúru s DPH, by to mal deklarovať pri zadávaní objednávky zaškrtnutím príslušného políčka v objednávkovom formulári.

§7 Platobné podmienky a spôsoby platby

  1. Ceny uvedené na webovej stránke sú uvedené v poľských zlotých a zahŕňajú DPH.
  2. Ceny uvedené na webovej stránke nezahŕňajú náklady na dopravu.
  3. Cena uvedená pri Produkte je záväzná v okamihu odoslania objednávky Kupujúcim.
  4. Predávajúci poskytuje nasledujúce spôsoby platby:
  1. platba prostredníctvom PayU,
  2. BLIK,
  3. platba prostredníctvom služby PayPal,
  4. platba klasickým bankovým prevodom na bankový účet Predávajúceho s uvedením čísla objednávky v záhlaví.
  1. Kupujúci je povinný vykonať platbu v čase odoslania objednávky a v prípade platby tradičným prevodom alebo v prípade neúspešnej platby najneskôr do 24 hodín od odoslania objednávky. Ak dôjde k prekročeniu tejto lehoty, predávajúci vyzve kupujúceho na zaplatenie objednávky v stanovenej lehote a v prípade neúčinného uplynutia lehoty predávajúci odstúpi od zmluvy a zruší zadanú objednávku.

§8 Reklamácie

  1. Predávajúci zodpovedá za súlad výrobku so zmluvou vo vzťahu k spotrebiteľom a KPPUK na základe zákona zo dňa 30. mája 2014 o právach spotrebiteľov.
  2. Záručná zodpovednosť Predávajúceho voči Kupujúcemu, ktorý nie je Spotrebiteľom a KPUK, je vylúčená.
  3. Predávajúci zodpovedá za nesúlad Výrobku so zmluvou, ktorý existoval v čase jeho dodania a ktorý sa prejaví do dvoch rokov od tohto momentu. Akýkoľvek nesúlad Výrobku so zmluvou, ktorý sa prejaví pred uplynutím dvoch rokov od dodania Výrobku, sa považuje za existujúci v čase dodania, ak sa nepreukáže opak alebo ak sa táto domnienka nedá zosúladiť s povahou Výrobku alebo povahou nesúladu Výrobku so zmluvou.
  4. Ak Výrobok nie je v súlade so zmluvou, Spotrebiteľ alebo KPPUK môže požadovať jeho opravu alebo výmenu.
  5. Predávajúci môže vykonať výmenu, ak Spotrebiteľ alebo KPPUK požaduje opravu, alebo Predávajúci môže vykonať opravu, ak Spotrebiteľ alebo KPPUK požaduje výmenu, ak uvedenie Výrobku do súladu so zmluvou spôsobom zvoleným Spotrebiteľom alebo KPPUK nie je možné alebo by si vyžadovalo neprimerané náklady Predávajúceho. Ak oprava a výmena nie sú možné alebo by si vyžadovali nadmerné náklady pre Predávajúceho, Predávajúci môže odmietnuť uviesť Výrobok do súladu so zmluvou.
  6. Predávajúci je povinný opraviť alebo vymeniť tovar v primeranej lehote od okamihu, keď ho Spotrebiteľ alebo KPPUK informoval o nesúlade so zmluvou, a to bez neprimeraných ťažkostí pre Spotrebiteľa alebo KPPUK, s prihliadnutím na povahu tovaru a účel, na ktorý ho Spotrebiteľ alebo KPPUK zakúpil.
  7. Náklady na opravu alebo výmenu, vrátane najmä nákladov na poštovné, prepravu, prácu a materiál, znáša Predávajúci.
  8. Spotrebiteľ alebo KPPUK nie sú povinní platiť za bežné používanie výrobku, ktorý bol následne vymenený.
  9. Ak Výrobok nie je v súlade so zmluvou, Spotrebiteľ alebo KPPUK môže podať vyhlásenie o znížení ceny alebo odstúpiť od zmluvy, keď
    1. Predávajúci odmietol uviesť Výrobok do súladu so zmluvou opravou alebo výmenou,
    2. Predávajúci neuvedie Výrobok do súladu so zmluvou opravou alebo výmenou,
    3. nesúlad Výrobku so zmluvou pretrváva aj napriek tomu, že sa Predávajúci pokúsil uviesť Výrobok do súladu so zmluvou opravou alebo výmenou;
    4. nesúlad výrobku je natoľko závažný, že odôvodňuje zníženie ceny alebo odstúpenie od zmluvy bez opravy alebo výmeny,
    5. z vyhlásenia Predávajúceho alebo okolností je zrejmé, že neuvedie Výrobok do súladu so zmluvou v primeranej lehote alebo bez zbytočných ťažkostí pre Spotrebiteľa alebo KPPUK.
  1. Znížená cena musí zostať v takom pomere k zmluvnej cene, v akom zostáva hodnota nezhodného Výrobku k hodnote zhodného Výrobku.
  2. Predávajúci je povinný uhradiť Spotrebiteľovi alebo KPPUK dlžné sumy v dôsledku uplatnenia práva na zníženie ceny bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od doručenia vyjadrenia Spotrebiteľa alebo KPPUK o znížení ceny.
  3. Spotrebiteľ alebo KPPUK nemôže odstúpiť od zmluvy, ak je nesúlad výrobku so zmluvou nepodstatný.
  4. Ak sa nesúlad so zmluvou týka len niektorých Výrobkov dodaných na základe zmluvy, môže Spotrebiteľ alebo KPPUK odstúpiť od zmluvy len vo vzťahu k týmto Výrobkom a tiež vo vzťahu k iným Výrobkom, ktoré Spotrebiteľ alebo KPPUK zakúpil spolu s nezhodnými Výrobkami, ak nemožno rozumne predpokladať, že Spotrebiteľ alebo KPPUK bude súhlasiť s ponechaním si len nezhodných Výrobkov.
  5. V prípade odstúpenia od zmluvy je Spotrebiteľ alebo KPPUK povinný bezodkladne vrátiť Výrobok Predávajúcemu na jeho náklady.
  6. Predávajúci vráti Spotrebiteľovi alebo KPPUK cenu bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa prijatia Výrobku alebo dokladu o jeho vrátení.
  7. Predávajúci vráti cenu rovnakým spôsobom platby, aký použil Spotrebiteľ alebo KPPUK, pokiaľ sa Spotrebiteľ alebo KPPUK výslovne nedohodli na inom spôsobe vrátenia ceny, ktorý Spotrebiteľovi alebo KPPUK nespôsobí žiadne náklady.
  8. Reklamáciu Výrobku je možné podať na reklamačnom formulári, ktorý tvorí prílohu č. 2 týchto Pravidiel, alebo na inom vzore.
  9. Reklamovaný Výrobok je potrebné riadne zabezpečiť, zabaliť spolu s reklamačným formulárom a dokladom o kúpe (napr. účtenka, faktúra, výtlačok potvrdzujúci objednávku, výtlačok z bankového účtu) a zaslať späť na adresu:

z o.o., Nakielska 3, 01-106 Varšava.

Predávajúci je povinný reklamáciu preskúmať do 14 dní od jej podania. V prípade neúčinného uplynutia tejto lehoty sa žiadosť spotrebiteľa považuje za opodstatnenú.

V záujme urýchlenia reklamačného konania sa odporúča doručiť reklamačný formulár (prípadne iné vyjadrenie k reklamácii) Predávajúcemu spolu s Výrobkom, ktorý nie je v súlade so zmluvou, a dokladom o kúpe.

Náklady na doručenie reklamovaného Výrobku a náklady na opravu alebo výmenu Výrobku znáša Predávajúci.

§9 Právo na odstúpenie od zmluvy

  1. Spotrebiteľ a KPPUK, ktorý uzatvoril zmluvu na diaľku, môže od nej odstúpiť do 14 dní bez uvedenia dôvodu a bez vynaloženia ďalších nákladov, okrem nákladov na dopravu vráteného Výrobku Predávajúcemu.
  2. 2. Lehota uvedená v odseku 1 sa počíta odo dňa prevzatia veci Spotrebiteľom alebo KPPUK, treťou osobou určenou Spotrebiteľom alebo KPPUK alebo osobou, ktorej bola zásielka účinne doručená na adresu Spotrebiteľa alebo KPPUK. Na dodržanie tejto lehoty postačuje zaslanie vyhlásenia pred uplynutím lehoty.
  3. Na účely odstúpenia od zmluvy môže Spotrebiteľ alebo KPPUK formulovať vyhlásenie samostatne alebo použiť vzor vyhlásenia o odstúpení od zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto Obchodných podmienok.
  4. Predávajúci použije prílohu s obsahom vzorového formulára na odstúpenie od zmluvy uvedenú v článku 12 ods. 1 bod. 9 zákona z 30. mája 2014 o právach spotrebiteľov.
  5. Vyhlásenie o odstúpení od zmluvy spolu s vráteným Výrobkom je potrebné zaslať na adresu: Medhoodie sp. z o.o., ul. Nakielska 3, 01-106 Varšava.
  6. Spotrebiteľ zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty výrobku, ktoré vzniklo v dôsledku používania výrobku nad rámec toho, čo je nevyhnutné na zistenie jeho povahy, vlastností a funkčnosti.
  7. Predávajúci je povinný do 14 dní odo dňa podania vyhlásenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi alebo PPSS platby, ktoré spotrebiteľ uhradil.
  8. Ak si Spotrebiteľ zvolil iný spôsob dodania Výrobkov, ako je najlacnejší spôsob ponúkaný Predávajúcim, Predávajúci nie je povinný uhradiť dodatočné náklady, ktoré Spotrebiteľovi vznikli. Predávajúci v takom prípade uhradí náklady na najlacnejšie dodanie Výrobkov Spotrebiteľovi alebo KPPUK.
  9. Spotrebiteľ alebo KPPUK, ktorý odstúpil od zmluvy, je povinný vrátiť Výrobok najneskôr do 14 dní odo dňa, keď došlo k odstúpeniu od zmluvy. Na dodržanie tejto lehoty postačuje odoslať Výrobok späť pred uplynutím tejto lehoty.
  10. Predávajúci vráti platbu rovnakým spôsobom platby, aký použil Spotrebiteľ alebo KPPUK, ak sa Spotrebiteľ alebo KPPUK nedohodne na inom spôsobe vrátenia platby, pričom tento spôsob nesmie Spotrebiteľovi alebo KPPUK spôsobiť žiadne náklady.
  11. Predávajúci môže zadržať vrátenie platieb prijatých od Spotrebiteľa alebo KPPUK, kým nedostane vec späť alebo kým Spotrebiteľ nepredloží doklad o jej vrátení, podľa toho, ktorá z týchto udalostí nastane skôr, pokiaľ Predávajúci neponúkol Spotrebiteľovi alebo KPPUK, že si vec vyzdvihne sám.
  12. Predávajúci neprijíma vrátenie tovaru zaslané na dobierku.

§ 10 Ochrana osobných údajov

  1. Osobné údaje Používateľov budú spracúvané v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov).
  2. Podrobné informácie (okrem iného) o prevádzkovateľovi osobných údajov, účele a základe spracúvania osobných údajov, prenose osobných údajov tretím stranám, informáciách o potrebe poskytnutia osobných údajov, dobe uchovávania osobných údajov, právach súvisiacich so spracúvaním osobných údajov nájdete v Zásadách ochrany osobných údajov.

§ 11 Zodpovednosť poskytovateľa služieb

  1. Poskytovateľ služieb nezodpovedá za škody spôsobené Používateľovi v dôsledku:
    1. nesprávneho alebo nedôsledného používania Internetového obchodu Používateľom;
    2. poruchy zariadenia Používateľa;
    3. konania alebo opomenutia Používateľa.
  1. Ak existuje podozrenie z možnosti prezradenia hesla tretím osobám, Používateľ sa zaväzuje bezodkladne zmeniť prihlasovacie údaje vrátane najmä hesla alebo za týmto účelom kontaktovať Poskytovateľa služieb.
  2. Používateľ nesie plnú zodpovednosť za porušenie zákona a spôsobenie škody svojím konaním v Internetovom obchode.
  3. Používateľ môže podať Predávajúcemu sťažnosť v súvislosti s používaním Služieb poskytovaných Poskytovateľom služieb bezplatne elektronickou formou. Sťažnosť v tejto súvislosti môže byť podaná elektronicky a zaslaná na e-mailovú adresu: store@medhoodie.pl
  4. V oznámení o reklamácii by mal Používateľ uviesť popis vzniknutého problému, ktorý je predmetom reklamácie. Poskytovateľ služieb sťažnosť bezodkladne, najneskôr však do 14 dní, posúdi a odpovie Používateľovi.

§ 12 Záverečné ustanovenia

  1. Vo veciach neupravených týmito Podmienkami sa použijú príslušné ustanovenia všeobecne záväzných právnych predpisov.
  2. Tieto Obchodné podmienky sú účinné od 02.12.2023.
  3. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu Obchodných podmienok zo závažných dôvodov (napr. zmena všeobecne záväzných právnych predpisov, zavedenie nových funkcionalít, úprava informačných systémov). Predávajúci informuje Používateľov o každej zmene Obchodných podmienok zverejnením informácie o zmene Obchodných podmienok Poskytovateľom služieb na domovskej stránke. Používateľov, ktorí majú používateľské konto, bude Poskytovateľ služieb dodatočne informovať zaslaním informácie o zmene Podmienok na e-mailovú adresu, ktorú uviedli v registračnom formulári.
  4. Zmeny a doplnenia Podmienok nadobúdajú účinnosť do 14 dní od ich zverejnenia v Internetovom obchode.
  5. Archívne verzie Pravidiel a predpisov sú zverejnené v Internetovom obchode v záložke "Pravidlá a predpisy".
  6. Objednávky zadané a nesplnené pred dátumom nadobudnutia účinnosti nových Pravidiel a predpisov sa riadia ustanoveniami Pravidiel a predpisov platných v čase zadania objednávky. Spotrebiteľ však môže považovať predtým platné Pravidlá za menej výhodné ako aktuálne a môže informovať Predávajúceho o výbere aktuálnych Pravidiel za záväzné.
  7. V prípade zmlúv uzatvorených pred zmenou Obchodných podmienok sa použijú Obchodné podmienky v znení platnom v deň uzatvorenia zmluvy.
  8. Spotrebiteľ má právo využiť tieto mimosúdne spôsoby prešetrenia reklamácie a vybavenia sťažnosti:
    1. možnosť podať návrh na začatie mimosúdneho riešenia spotrebiteľského sporu podľa zákona zo dňa 23. septembra 2016 o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov,
    2. požiadať o prejednanie veci Stály rozhodcovský súd pre spotrebiteľov pôsobiaci pri príslušnom krajskom inšpektoráte obchodnej inšpekcie;
    3. požiadať o pomoc pri ochrane záujmov a práv Spotrebiteľov Mestského spotrebiteľského ombudsmana. Bezplatnú pomoc Spotrebiteľom pri ochrane ich práv a záujmov poskytujú aj spoločenské organizácie, ako napríklad Združenie poľských spotrebiteľov.
  1. Rozhodným právom pre riešenie akýchkoľvek sporov vyplývajúcich z týchto Podmienok je poľské právo.
  2. Používatelia, ktorí sú Spotrebiteľmi, majú možnosť využiť mimosúdne konanie pri vybavovaní sťažností a uplatňovaní nárokov pred Stálym rozhodcovským súdom pre spotrebiteľov pri príslušnom vojvodskom inšpektorovi obchodnej inšpekcie. Informácie o prístupe k uvedenému spôsobu riešenia sporov a postupom nájdete na tejto adrese: www.uokik.gov.pl, v záložke "Riešenie spotrebiteľských sporov". Používatelia, ktorí sú Spotrebiteľmi, majú tiež možnosť využiť online platformu EÚ na riešenie sporov, ktorá je k dispozícii na tejto webovej adrese: ec.europa.eu/consumers/odr.

INFORMÁCIE O SPRACÚVANÍ OSOBNÝCH ÚDAJOV

  1. Správcom vašich osobných údajov je spoločnosť Medhoodie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością so sídlom na adrese Nakielska 3, Varšava,
    01-106 Varšava, KRS: 0000887658, NIP: 5272951947.

V súvislosti s vašimi osobnými údajmi nás môžete kontaktovať na e-mailovej adrese: store@medhoodie.pl, kontaktné číslo: 797 048 702.

  1. Vaše údaje sú spracúvané za účelom doručenia Darčekovej karty, ktorú pre vás zakúpila iná osoba v našom internetovom obchode www.medhoodie.pl, a to na základe článku 6 ods. 1 písm. c) RORO, t. j. plnenie zákonnej povinnosti v podobe splnenia záväzku voči kupujúcemu, a článku 6 ods. 1 písm. f) RODO, t. j. oprávnený záujem správcu na realizácii nákupu.
  2. Spracúvame len vašu e-mailovú adresu a meno.
  3. Vaše osobné údaje môžu byť odovzdané len spoločnosti poskytujúcej technickú a IT podporu vrátane hostingu webových stránok, ukladania na server (Cloudways Ltd.) a v prípade potreby môžu byť odovzdané aj subjektom oprávneným zo zákona.
  4. Vaše osobné údaje budú spracúvané po dobu 6 rokov odo dňa prijatia tohto e-mailu, aby ste si vy alebo osoba, ktorá pre vás zakúpila darčekovú kartu, mohli uplatniť prípadné nároky vyplývajúce z nimi uzatvorenej zmluvy.
  5. Máte právo:
  1. prístup k svojim údajom,
  2. opraviť svoje údaje,
  3. vymazať svoje údaje (za predpokladu, že sú splnené príslušné predpoklady),
  4. obmedziť spracovanie (za predpokladu, že sú splnené príslušné dôvody),
  5. namietať proti spracovaniu,
  6. prenosnosť údajov.
  1. Máte tiež právo podať sťažnosť dozornému orgánu - predsedovi Úradu na ochranu osobných údajov, ak sa domnievate, že vaše osobné údaje sa spracúvajú nezákonne.
  2. Vaše údaje pochádzajú od Kupujúceho, ktorý uskutočnil nákup v našom internetovom obchode a uviedol svoju e-mailovú adresu za účelom doručenia Darčekovej karty.
  3. Viac informácií o spracúvaní vašich osobných údajov Správcom nájdete na stránke www.medhoodie.pl.

Loading...